Preinscripció 2024-2025

Dates de la preinscripció del curs 2024-2025

Presentació de sol•licituds:                                                                        Del 6 al 20 de març

Llistat de sol•licituds amb la puntuació provisional:                                   17 d’abril

Reclamacions:                                                                                           Del 17 al 22 d’abril

Llista de sol•licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril

Sorteig del número per al desempat:                                                         30 d’abril

Publicació oferta definitiva:                                                                        7 de juny

Publicació de les llistes d’admesos i llista d’espera:                                 10 de juny

Període de matriculació:                                                                            Del 18 al 26 de juny

CRITERIS DE PRIORITAT (BAREM)

Criteris prioritaris

50 punts          Existència de germans escolaritzats al centre.

30 punts          Quan el domicili familiar estigui a l’àrea de proximitat del centre.

20 punts          Quan l’adreça del lloc de treball del pare, mare, tutor/a, guardador/a de fet estigui dins l’àrea de proximitat del centre.

10 punts          Quan el domicili familiar és al mateix municipi on està ubicat el centre sol·licitat en primer lloc, però no en la seva àrea de proximitat.

15 punts          Quan el pare o la mare o el tutor/a siguin beneficiaris de la renda garantida de ciutadania.

Criteris complementaris

10 punts           Pel fet de formar part de família nombrosa.

10 punts           Pel fet de formar part de família monoparental.

10 punts           Criteri del pare, mare o tutor legal treballant al centre educatiu.

10 punts           Ser bessó o trigemin.

10 punts           Quan l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment familiar.

15 punts          Quan l’alumne/a, el pare, la mare, tutor/a o germans acrediti una discapacitat de grau igual o superior al 33 %.

10 punts          Acreditació condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL (5 de març)

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL (17 d’abril)

Aneu a la barra d'eines