Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu 2023-2024

El passat 20 d’abril es va publicar la resolució per la qual es convoquen els ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2023-24.

Destinataris:

– Alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.

– Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini de presentació: Del 8 de maig al 20 de setembre de 2023

Com ho puc demanar?: A través de la pàgina web https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/ajuts-nee on trobareu tota la informació.

Tot el procés de sol·licitud de la beca es fa a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Si no es disposa de certificat electrònic, claus electròniques d’administracions públiques o certificat electrònic, un cop emplenat el formulari de sol·licitud s’haurà d’imprimir (en format PDF) i presentar-lo al centre educatiu.