Fas 6 anys. Tria un llibre

DEL 15 D’OCTUBRE AL 30 DE NOVEMBRE DE 2019!La campanya ‘Fas 6 anys. Tria un llibre’ vol estimular els hàbits de lectura dels infants de 6 anysTé com a objectius que els nens i les nenes descobreixin les llibreries amb un adult, i que aprenguin a donar valor al llibre.Si els vostres fills aquest 2019 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més els agradi i per un import de fins a 13€. En cas que l’import del llibre sigui superior, la diferència haurà de ser abonada per l’adult que l’acompanyi.Aquesta campanya arribarà a 74.488 nens i nenes de Catalunya que podran anar a 328 llibreries de tot el territori. … Llegeix més»

Jornada de benvinguda a les famílies.

“El viatge més llarg comença amb un primer pas”. Lao Tse.
JORNADA DE BENVINGUDA A LES FAMÍLIES: Dimarts 10 de setembre de 10:00 a 12:00.

Circular 1: Inici de curs 2019-2020.

Benvolgudes famílies,Un nou curs està a punt de començar i el  Claustre de l’escola Font del Roure us dona la benvinguda a l’apassionant 2019-2020. Un temps que estarà ple de bons moments, aprenentatges, oportunitats, noves vivències i reptes per assolir. Per gaudir plenament de la vida de l’escola, l’actitud és molt important!! L’optimisme i una mirada positiva ens ajudaran a gaudir-ne de valent.“El viatge més llarg comença amb un primer pas”. Lao Tse.El primer contacte amb l’escola ha de generar un sentiment positiu i amable. És per això que l’entrada s’atén especialment, donant temps als infants i a vosaltres, les famílies, per conèixer l’escola i iniciar aquests ponts de confiança. A l’escola organitzem una jornada de benvinguda a les famílies, abans de començar el nou curs, on els infants poden veure els espais i prendre contacte amb les mestres d’una forma lúdica, distesa i amb el vostre acompanyament.JORNADA DE BENVINGUDA A LES FAMÍLIES: Dimarts 10 de setembre de 10:00 a 12:00.… Llegeix més»

Colònies P5 a Can Puig

Les colònies han estat una enriquidora oportunitat que ha permès als nens i nenes consolidar vincles, ser autònoms, enfortir la seva seguretat, guanyar confiança i reforçar les seves responsabilitats. Han aparegut emocions i sentiments que els han fet créixer com a persona tot compartint activitats… Llegeix més»

Acrosport a 4t

Durant les últimes sessions d’educació física els alumnes de 4t han treballat l’Acrosport.

És un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures. Té elements de dansa, salts i cabrioles gimnàstiques com a component coreogràfic, que li atorguen el grau d’artístic.

A més es treballa la cooperació i la confiança en els companys del grup.

LA VISITA DE P3 AL LICEU

Divendres passat P3 vam anar al teatre Liceu de Barcelona a veure l’espectacle “Els músics de Bremen”. És una obra de teatre musical que narra la historia d’uns animals (l’ase, el gat, el gos i el gall) que es rebel·len contra els seus amos i… Llegeix més»

SORTIDA DE P5 I P4 AL LICEU

El dia 10 i el dia 11 d’abril, respectivament, les nenes i els nens de P5 i P4 hem anat al Gran Teatre del Liceu, per veure i escoltar l’obra de “ELS MÚSICS DE BREMEN”, en un espectacle de música, dansa i titelles que reelabora… Llegeix més»

ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Ja fa uns mesos s’han incorporat als ambients les nenes i nens de P3. Les primeres sessions han sigut d’observació i exploració, però ara ja gaudeixen dels diferents espais com qualsevol altre i s’encomanen del joc que proposen o fan els infants més grans.
Els ambients… Llegeix més»

Racons Cicle Mitjà

Aquest curs hem començat els racons al Cicle Mitjà:
L’Alquímia, és el racó científic. Per tant experimentem, observem, pensem hipòtesis i ens fem moooltes preguntes que ens inquieten. Us deixem unes fotos fent i gaudint dels nostres experiments.
A l’espai Àgora l’infant es troba amb una diversitat… Llegeix més»

Participem a la taula sobre bones pràctiques de la Jornada d’Equitat en Educació per a Equips Directius.

Jornada adreçada als equips directius de centres educatius d’ensenyaments obligatoris, organitzada per la Sub-direcció General de la Inspecció d’Educació, el Consell Superior d’Avaluació i l’Institut El Calamot.

Aquestes tres institucions han col·laborat durant dos cursos en un projecte Erasmus+ sobre l’avaluació de l’equitat en els centres educatius amb institucions de Bèlgica, Itàlia, Regne Unit i Romania. Al llarg d’aquests cursos s’ha establert un marc per al foment i avaluació de l’equitat, acompanyat de diversos recursos i instruments. Aquesta jornada suposa l’esdeveniment final per a compartir aquests elements amb les direccions dels centres educatius de Catalunya.