Projecte Premià es llegeix

Un curs més, hem acabat el projecte del Premià es llegeix a 1r d’ESO. La novetat d’enguany ha estat que el recull final d’activitats de l’alumnat s’ha fet amb Presentacions de Google i no amb el Google Sites, per tal de facilitar l’edició als grups de treball. En la presentació que acompanya aquest text, podeu observar-ne una mostra significativa:

Seguint l’objectiu del projecte d’ampliar el coneixement sobre els premianencs i premianenques il·lustres representats en el nomenclàtor, hem enriquit el corpus de carrers treballats per l’alumnat. D’aquesta manera, Dolors Folch i Ribas o Romà Piera i Arcal ja formen part del nostre projecte. Ha estat una feina bonica i intensa i, a partir de les reflexions finals en forma de carta a l’alcalde que van redactar els estudiants, es pot assegurar que també ha estat molt productiva per augmentar el coneixement sobre les tradicions, els espais i geografies de la vila, i les persones que han contribuït a dinamitzar la vida del nostre poble.
Voldríem cloure el curs amb un agraïment al professorat d’educació visual i plàstica, de biologia, de música i de matemàtiques per la seva generosa implicació en el projecte.