Entrevistem el nostre cap d’estudis, en Bladi

Els alumnes Arnau Campos i Adrián Campos,  de l’optativa “La Revista”, han fet una entrevista al Bladi, el nostre cap d’estudis i professor de Tecnologia de l’ESO. Molts el coneixem perquè ell és l’encarregat, entre altres coses, d’expulsar els nens que es porten malament al centre. El Bladi porta ja sent el cap d’estudis des de fa dos anys, amb la sortida de l’anterior cap.

Aquests dos alumnes han volgut entrevistar el Bladi perquè els sembla que podria ser una entrevista interessant, ja que té un bon humor i creiem que té moltes coses a explicar-nos.

Molt amablement ens ha respost a les diferents preguntes que li hem plantejat, tant preguntes personals, com per exemple si de petit era un bon estudiant o quin esport és el seu preferit, com preguntes professionals relacionades amb la feina que porta a terme aquí a l’institut, com per exemple en què consisteix la seva tasca com a cap d’estudis.

Si voleu saber les respostes a aquestes preguntes i a moltes altres que li hem fet, us convidem a mirar el següent vídeo.

Moltes gràcies per la teva col·laboració, Bladi!

Arnau Campos i Adrian campos