Alumnes d’Electromecànica verifiquen la culata d’un motor SOHC

Els alumnes de 1er curs d’Electromecànica de vehicles estan en la primera fase del desmuntatge del motor tèrmic SOHC (single overhead camshaft), de les practiques de taller del Mòdul 1.

Estan desmuntat i verificant la culata, entre altres tasques com el joc radial de l’arbre de lleves, el desmuntatge i esmerilat de les vàlvules o el càlcul del volum de la cambra de combustió, per obtenir analíticament el seu rendiment tèrmic teòric entre d’altres. Amb l’objectiu de ser avaluats en una de les tres Unitats Formatives (UF’s) que esta format aquest mòdul. En concret la UF2 “Verificació de motors”.

Una vegada conegudes les verificacions de la culata i representades en el dossier de practiques, passaran a la verificació del bloc motor i tren alternatiu.