Xerrada formativa GAME OVER de la Fundació Institut Guttman

Els alumnes de cicles formatius han rebut la xerrada formativa GAME OVER per part de la Fundació Institut Guttman. Durant aquesta sessió, els alumnes treballen competències socials, com ara participar d’una manera activa en la vida, social i cultural, amb una actitud crítica i de responsabilitat.

L’Institut Guttmann és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu principal promoure, impulsar i aconseguir la rehabilitació integral de les persones afectades per una lesió medul·lar, un dany cerebral adquirit o una altra discapacitat d’origen neurològic, desenvolupar la recerca i la docència en aquest àmbit de la neurociència, i prestar-los el suport i els serveis més convenients per assolir una reinserció social satisfactòria; i alhora contribuir al ple reconeixement dels seus drets i a una efectiva equiparació d’oportunitats.