Visita dels “elèctrics” a l’empresa ASSI

Un any més, l’alumnat de segon del CFGM d’instal·lacions elèctriques i automàtiques va tenir l’oportunitat de visitar l’empresa ASSI, líder en calibració, qualificació i validació d’equips per a la indústria.

Guiats amablement per Maria José, Elena García i Francisco Caparrós, els alumnes van poder conèixer els diferents laboratoris d’anàlisis de força, pressió, temperatura, humitat, massa, dimensió, electricitat i volum, que l’empresa té a les seves instal·lacions de El Masnou. Al llarg de la visita els responsables de laboratori van fer explicacions detallades i van posar exemples de casos reals amb els quals els alumnes van conèixer millor les tècniques i els processos necessaris per calibrar i qualificar equips de laboratori químic, cronòmetres, claus dinamomètriques, balances, polímetres i tacòmetres.

ASSI col·labora activament amb el CFGM d’instal·lacions elèctriques i automàtiques contractant aquells alumnes que han finalitzat els estudis satisfactòriament.