Visita al Museu de Premià de l’alumnat d’Administració

El passat dia 21 de març, l’alumnat de Primer de Grau Mig de Gestió Administrativa vam visitar el Museu d’Història de Premià i el de l’Estampació. Gràcies a les visites guiades que vam fer, vam conèixer de primera mà els origens romans de la ciutat i vam poder veure com era una vil·la romana de l’època del Baix Imperi. D’altra banda, al Museu de l’estampació vam aprendre tot el procés artesanal utilitzat als primers tallers per a l’estampació i serigrafia dels teixits, des dels seus rudimentaris començaments fins a l’actualitat. L’experiència va ser molt gratificant ja que, si bé és cert que les visites no estaven relacionades amb el cicle d’administració, la visita a un museu sempre ens obre la ment i ens ensenya coses que no es poden aprendre a l’aula. Són, en definitiva, una manera diferent d’aprendre: Una finestra oberta al món”