Visita al centre logístic d’Inditex a Tordera

El passat dia 24 de gener, l’alumnat del cicle formatiu de Comerç i Màrqueting va realitzar una visita al centre logístic i seu de les oficines generals de la marca de roba Bershka que el grup empresarial Inditex té a Tordera. Es tracta d’unes instal·lacions enormes (32000 m2) i d’una molt complexa estructura de gestió (es distribueixen entre dos i tres mil·lions de peces setmanals per a les botigues de tot l’hemisferi nord), on també s’hi estudia la captació de tendències, disseny, evaluació del producte, disseny de botigues i ecommerce. Tot plegat, una oportunitat molt interessant per a la formació del nostre alumnat.