Visita a Aemifesa, agrupació de més de 300 empreses d’instal·lacions

El passat dijous, dia 20 de febrer, l’alumnat de 1r i 2n del grau mitjà d’instal·lacions elèctriques i automàtiques, van visitar el gremi d’empreses Aemifesa, que n’agrupa 360 per tot el territori del Barcelonès Nord i el Baix Maresme.

El Director/Gerent Antoni Ruiz ens va rebre i ens va mostrar les seves instal·lacions, acabant la visita amb una xerrada informativa de les ofertes per als instal·ladors de Fontaneria, Electricitat, Sanejament, Gas, Calefacció, Climatització, Manteniment i altres oficis afins. A més, també ens van informar dels cursos que imparteixen de formació i actualització pels treballadors del sector.

Aemifesa i l’Institut Premià de Mar han encetat així l’establiment d’un conveni de col·laboració, mitjançant el qual els alumnes podran fer les pràctiques de la Formació en Centres de Treball (FCT) en empreses de l’agrupació, participar en la seva borsa de treball i realitzar el cursos que siguin del seu interès.