Sortida de 4t al TNC

El dijous 19 de desembre els alumnes de 4t d’ESO van anar al Teatre Nacional de Catalunya, a Barcelona, a veure una obra de teatre, el llibre del qual havien llegit i treballat a classe de llengua catalana, i lligada als continguts de socials. El títol del llibre és L’amic retrobat, és una novel·la de 1971 de l’autor alemany, Fred Uhlman.

L’amic retrobat ens explica la relació de dos nois a l’Alemanya que veu l’arribada al poder d’Adolf Hitler. Ells es coneixen a l’escola, ara bé, mentre un és d’una família aristocràtica de Suàbia, l’altre és fill d’una família jueva.

Els alumnes de 4t van poder gaudir de l’obra i tots ells en van sortir molt contents.

1 comentari