Programa d’innovació GEP: Escape Room sobre Frankenstein

Arran del desenvolupament del programa d’innovació GEP (Generació Plurilingüe), l’alumnat de 2n d’ESO ha fet un escape room amb temàtica de Frankenstein. Abans van haver de fer activitats a classe per conèixer l’obra en què es basa el joc i van rebre explicacions de com funcionava la dinàmica a desenvolupar. Calia fer grups i superar diverses proves en un temps determinat.
A la primera prova els van donar uns textos amb figures i van haver de buscar el número que corresponia a cada figura, després van haver de fer operacions matemàtiques per trobar el codi d’un candau i poder passar a la secció final de la prova, amb nous reptes fins a resoldre l’enigma i poder sortir-ne. Cosa gens fàcil, només un grup de tots els de 2n va aconseguir-ho. Tanmateix, segons ens han explicat les alumnes Ada Moral i Yasmina El Auoni, tothom s’ho va passar d’allò més bé.