Premiats a mSchools Student Awards amb “Dones, arbres i poesia”

El projecte interdisciplinari Dones, arbres i poesia ha estat guanyador en la modalitat Mobile History Map dins la categoria interetapes/intercentres a la darrera edició dels mSchools Student Awards que s’ha realitzat en un espai firal virtual.

Els alumnes de 4t B han posat veu als versos de les poetes, n’han fet els codis QR per georeferenciar els arbres en les diferents rutes poètiques pels jardins de l’IPM, mantinguts pels alumnes del CFGM Jardineria i floristeria.

Felicitem a tots els companys que han participat al projecte per fer-lo possible.

Més informació al bloc El Fil de les Clàssiques de la professora Margalida Capellà.