NOVETAT! Procés extraordinari d’admissió als cicles formatius

A partir del dia 8 de setembre (no del 13 com estava previst), el centre publicarà el nombre de places vacants a cicles formatius.

Destinataris

Poden participar-hi tots els alumnes que acreditin els requisits d’accés a l’ensenyament, independentment que hagin participat o no en el procés ordinari de preinscripció i hagin obtingut o no una assignació (inicial, de llista d’espera o de segona fase d’admissió).

Presentació de sol·licituds

Dins el termini previst, les persones interessades poden presentar una sol·licitud d’admissió a cadascun dels centres del seu interès. S’han de descarregar el formulari de sol·licitud que trobaran a la web preinscripció.gencat.cat. L’han d’emplenar i demanar fins a cinc peticions, cicles i torns, ordenades per prioritat i adjuntar la documentació acreditativa.

– Termini presentació sol·licituds Grau Mitjà: 8 al 10 de setembre

– Termini presentació sol·licituds Grau Superior: 8 al 14 de setembre

Llista d’alumnes assignats al Grau Mitjà

Llista d’alumnes exclosos al Grau Mitjà

Els alumnes assignats al Grau Mitjà, han de realitzar la matrícula fins el dia 17/09 a les 14h. Aquí us podeu descarregar els fulls de matrícula amb la informació.

Llista d’alumnes assignats al Grau Superior

Els alumnes assignats al Grau Superior, han de realitzar la matrícula fins el dia 20/09 a les 14h. Aquí us podeu descarregar els fulls de matrícula amb la informació.

Per demanar cita prèvia, truqueu al 937549282. (No s’atendrà sense cita prèvia).