Nou modulador de corrent elèctric pels alumnes d’electromecànica

El Departament d’Automoció del nostre centre ha rebut de l’empresa AUTO 95, concessionari oficial Peugeot a Mataró, un seguit de material didàctic que serà de molta utilitat per a la formació dels alumnes de CFGM Electromecànica de vehicles automòbils del nostre centre.

Aquest material consisteix en un modulador de corrent continu a altern i viceversa (Converter) que equipen els vehicles elèctrics i híbrids de la marca Peugeot, que fa possible carregar les seves bateries a partir del corrent domèstic que tenim a casa.

Aquesta dotació ens serà de gran utilitat perquè, pel que sembla, el futur de la mobilitat a mig termini serà mitjançant vehicles d’aquest tipus i és necessari que els futurs operaris en el manteniment i diagnosi d’aquests vehicles es vagin formant en aquesta àrea.

Donem les gràcies a l’empresa AUTO 95 per aquesta aportació.