L’Associació de comerciants Comerç Premià i una oportunitat única

La primera col·laboració entre l’Associació de Comerços de Premià de Mar i l’IPM té com a objectiu donar suport de màrqueting als negocis de la localitat i aplicar els coneixements de l’alumnat a una situació real per millorar el seu futur com a professionals del sector.
Els alumnes es reuneixen per compartir opinions respecte al nou projecte en el qual comencen a treballar, motivats per aquesta oportunitat que ha sorgit amb Comerç Premià, Associació de Comerços, empreses i serveis de Premià.
Aquesta col·laboració crea una oportunitat única d’aplicar coneixements a projectes del món real. La sinergia entre educació i negocis, no sols condueix a desenvolupaments innovadors en el comerç local, sinó que també obre noves oportunitats per al creixement mutu.
Els estudiants aplicaran les seves habilitats per a resoldre nous desafiaments, mentre que els comerciants locals aportaran informació valuosa i treball pràctic per a l’alumnat.
L’IPM i l’Associació de Comerços estan compromesos amb el creixement professional dels estudiants i el desenvolupament de les relacions amb l’entorn comercial de Premià de Mar.
Junts ens unim a un emocionant viatge d’aprenentatge i creixement!

Més informació a Premià Mèdia.