Cartes al director: els problemes que ocasionen els mòbils

Els estudiants de l’institut tenen molt fàcil utilitzar el mòbil quan estan a classe, i cada vegada els utilitzen més. Jo crec que s’hauria de parlar tot això amb l’equip directiu i buscar una solució correcta.

És un problema perquè a l’institut encara no s’han pres certes mesures amb mòbils, la majoria d’estudiants utilitzen el mòbil dins de l’institut i no és adequat per diverses raons. Per exemple, a l’escola es ve a treballar i a estudiar. A més, la Generalitat de Catalunya ha impulsat una normativa que diu que els estudiants de secundària no han d’utilitzar el dispositiu mòbil als instituts.

L’equip directiu hauria de prendre una gran mesura per solucionar aquest problema que hi ha a l’institut. Proposo que els alumnes deixin el mòbil quan entrin a l’institut i l’agafin quan surtin.

Redacció: Íker Ciurana