L’alumnat de 6è de visita a l’IPM

Al llarg de la setmana ens visitaran els alumnes de 6è de les escoles públiques de Premià de Mar. Concretament vindran el dimarts 25, el dijous 27 i el divendres 28. La visita s’allargarà entre les 9:30 i les 12.30. Cada dia ens visitaran dos o tres grups de 6è de diferents escoles, en total uns 50 alumnes cada dia.

Entre les 9.30 i les 11 els alumnes de 6è visitaran les dependències del centre acompanyats d’alumnes de 3r d’ESO.

Els espais docents que es visitaran són:  les aules de 1r d’ESO, els laboratoris, els tallers de tecnologia, les aules de dibuix, de música i d’informàtica, les dependències de mediació i d’orientació, els gimnasos, les pistes i la sala d’actes. També es visitaran espais comuns com els patis i zones enjardinades, les consergeries, la secretaria, la biblioteca i la cantina. També es donarà a conèixer l’hivernacle i el taller d’automoció.

Els alumnes de 6è es quedaran a esmorzar al claustre i entre les 11.30 i les 12.30, a la sala d’actes, es reuniran en petits grups amb alumnes de 3r per parlar d’aspectes del funcionament del centre que volen conèixer.

Aquesta visita està emmarcada en les diferents activitats que fa el centre per donar-se a conèixer, com la Jornada de Portes Obertes del dia 7 de març, les visites als centres escolars que es fan des de direcció i les coordinacions, i la participació en jornades d’orientació que organitzen poblacions properes.

Esperem, per part de tot el personal de l’institut, que sigui una feliç experiència.