La percussió corporal, una eina d’introducció de la sardana i la sonoritat de la cobla a l’ESO

Amics de la Sardana ens comunica que el proper diumenge dia 19 de maig s’ha programat una ballada de sardanes a les 11:30h a la plaça de l’Ajuntament amb la Cobla La Principal de la Bisbal, durant la qual es presentarà a la població el projecte “la percussió corporal, una eina d’introducció de la sardana i la sonoritat de la cobla a l’ESO”, i s’estrenarà la sardana “Amb un Xic de flow”, composada per a l’ocasió pel músic premianenc Xavi Piñol, i ballada per alumnes d’ESO de tots els centres de secundària de Premià de Mar tot executant la percussió corporal especialment dissenyada pel percussionista Santi Serratosa.

Aquest projecte ha estat guardonat amb el premi “Innovem” de SomSardana, i ha esdevingut una eina a l’abast dels centres escolars que vulguin acostar la sardana als adolescents. Teniu més informació aquí: https://agora.xtec.cat/inspm/general/sardana-amb-flow/