Guanyadors del Raid d’aventura a Santa Susanna

El passat 9 i 10 de Maig, un grup de primer del GUIAMNLL, en Mario, el Pablo, la Rita i l’Iker, va participar en un Raid d’aventura a Santa Susanna, organitzat per l’Institut Professional de Turisme Eqüestre del Maresme, on també imparteixen el Grau Mig de medi natural i temps de lleure que estant cursant els nostres alumnes.
En total hi participaven un total de 23 equips d’alumnes de grau mig, de diferents instituts (Vicenç Plantada, de Mollet; Joan Coromines, de Pineda de Mar; l’Institut de Lliçà, i Salvador Espriu, de Salt). El Raid constava de 9 proves, 5 es van fer el primer dia i 4 el segon. L’equip del nostre institut va proclamar-se guanyador!
La participació en un Raid amb tantes proves durant un mateix dia, requereix d’esforç, de persistència i de molta unió. L’equip que representava a l’institut va mostrar una actitud magnífica, sense defallir en els moments més durs i amb molta il·lusió per gaudir de l’experiència, era el més important, més enllà del resultat. Amb la seva predisposició, amb el que han après durant el curs i amb els seus propis recursos, van acabar obtenint la recompensa de quedar en primera posició.
Les proves que van haver de superar eren de diferents característiques: Dues orientacions amb BTT, una cada dia, on havien de trobar el màxim de fites amagades per la muntanya; dues orientacions a peu, també una cada dia, amb el mateix funcionament que les de btt; una prova hípica on havien de superar diferents reptes lúdics simulant que muntaven un cavall; una activitat de caiac; una prova de socorrisme amb diferents reptes relacionats amb el rescat; superar un circuit d’aventura en un bosc vertical i també una prova de natació per relleus.
Ha estat una gran experiència, gràcies a l’esforç organitzatiu dels companys de l’institut de Santa Susanna. Tot l’alumnat participant va mostrar una bona actitud, facilitant al màxim la vivència de participar en un Raid d’aquestes característiques. Esperem poder compartir més moments així a instituts d’arreu, així com en el nostre. Els alumnes de l’equip de l’institut van tenir una gran actuació, mostrant tot el seu potencial. Enhorabona!

1. Damià

Enhorabona! Fàcil no seria i segur que es van esforçar molt! Felicitats igualment als altres participants i professorat!!!