Internet de les coses

Per celebrar les primeres Jornades de la Ciència i la Tecnologia a l’Institut Premià de Mar, el passat 18 de novembre de 2021, l’alumnat de primer de Batxillerat va assistir a una xerrada sobre IoT (Internet de les Coses) que la Universitat Tecnocampus de Mataró va organitzar a l’IPM, per tractar el tema d’Internet de les coses.

Xerrada IoT per Marco Antonio Rodríguez #theta360 – Spherical Image – RICOH THETA

La idea d’aquesta xerrada que va realitzar en Marco Antonio Rodríguez, professor i investigador universitari, era conscienciar que la Internet de les coses ja és present en la nostra quotidianitat, i que poc a poc s’està incorporant a moltes indústries actuals. A més a més, no sols va presentar aquest tema sinó que va donar a conèixer altres alternatives professionals de futur per als nostres alumnes que, amb perfils molt diferents poden destacar en aquests nous camps.

L’alumnat de l’IPM va estar molt interessat i participatiu en aquesta xerrada, es van fer preguntes i van ser contestades d’una manera planera i significativa.

Estem molt agraïts a Marco Antonio Rodríguez i Núria Mis (Comunicacions) Tecnocampus, per facilitar-nos aquesta xerrada en la nostra primera Setmana de la Ciència i la Tecnologia!