Informació de post-obligatòria

El període de preinscripció d’enguany és únic en el cas dels Cicles Formatius de Grau mitjà i superior. L’alumnat interessat en cursar aquests estudis farà la preinscripció en el termini que us indiquem:

• CFGM del 16 al 24 de maig de 2017
  • CFGS del 25 al 31 de maig de 2017

Respecte dels Cicles de Grau Mitjà, hi haurà posteriorment dues fases d’assignació:

• 1a) Juliol. Per a alumnes que tinguin superada l’ESO o la prova d’accés (matrícula entre els dies 4 i 11 de juliol)
  • 2a) Setembre. Per a alumnes que aprovin les recuperacions de l’ESO. Aquest alumnat haurà de presentar la preinscripció feta el maig entre els dies 6 i 7 de setembre, per matricular-se el dia 12

Respecte dels Cicles de Grau Superior, l’alumnat que aprovi 2n de Batxillerat a l’avaluació extraordinària del juny podrà acreditar la qualificació obtinguda fins el 26 de juny en el centre en què hagi fet la preinscripció. La matrícula es farà entre els dies 13 i 20 de juliol.

Respecte del Batxillerat, l’alumnat de 4t d’ESO haurà de fer la preinscripció entre els dies 16 i 24 de maig, excepte l’alumnat propi de l’Institut Premià de Mar, que té la plaça reservada sempre que no vulgui marxar a un altre centre o fer un batxillerat de la modalitat d’arts. La matrícula, en tots els casos, es farà del 4 a l’11 de juliol.