Guanyador dels tallers de l’#Olimpíadajove2021

Els alumnes de Cultura Clàssica de 4t B de l’IPM varen participar el 29 d’abril en la sessió telemàtica de l’Olimpíada júnior 2021. L’Olimpíada s’inscriu en el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UAB amb l’objectiu de donar suport a la transició entre la secundària i la universitat, vinculant les optatives de Llatí i Cultura Clàssica de l’ESO amb el Grau de Ciències de l’Antiguitat de la UAB.

Varen enviar les millors produccions al  concurs de fotografia lligat al dos tallers i l’alumne Ivan Gallego ha esdevingut el millor gladiador amb tota la seva panòplia, feta de cartró i material reciclat. L’enhorabona, Ivan! Aviat rebràs el premi que rebien els gladiadors i l’institut un lot de llibres de clàssiques per a la biblioteca gràcies a l’editorial Teide.

Per saber-ne més: