Frankenstein escape room a 1r d’ESO

El passat divendres, dia 24 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una sessió d’escape room en anglès gràcies als recursos rebuts al centre per formar part del programa GEP (Generació Plurilingüe). Aquest estava basat en la novel·la Frankenstein de l’escriptora britànica Mary Shelley. Els dies previs, l’alumnat va veure un vídeo per conèixer la història d’aquest monstre creat per Víctor Frankenstein.
Els nostres alumnes, organitzats en diferents equips, havien de resoldre diferents etapes fins arribar a la “maleta final”. Les pautes de la dinamitzadora eren emprar l’anglès com a llengua vehicular dins la sala, demanar ajuda aixecant la mà, i treballar en equip. A partir d’aquí, compte enrere: 45 minuts, go!… Llapis i les seves ments treballant pel bé comú com a eines per resoldre jocs de paraules i càlculs matemàtics… Nervis creixents a mesura que els diferents grups van superant les proves… Resta un minut: 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Zero!

Hauran resolt finalment l’enigma? El que sí us podem dir és que per aconseguir arribar al final cal el treball en equip, i l’anglès.