Els Treballs de Recerca a Ràdio Premià

El dimecres 29 de març vam tornar a protagonitzar un nou programa a Ràdio Premià. Els nostres alumnes de 2n de batxillerat Laia Costa, Jin Juste, Sandra Mendoza i Mireia Sánchez, han fet una breu exposició de la seva experiència amb els respectius Treballs de Recerca.

Aquesta mena de treballs formen part del currículum de Batxillerat i aporten un 10% de la nota global de l’etapa, raó per la qual molts alumnes es senten amoïnats en el moment d’afrontar-los. Tanmateix, els treballs al nostre centre solen rebre una molt bona puntuació, doncs es fomenta l’esperit que ha de motivar-los, el de la recerca en un tema d’interès per a l’alumne amb metodologies rigoroses, científiques i acadèmiques, en un acostament al que hi trobaran a la Universitat. De fet, els nostre alumnat recull, any rere any, multitud de premis de reconegut prestigi als millors Treballs de Recerca, com ara els premis Argó, Recerca Jove, Eidéa o CEDRO.