Catskills de Floristeria 2023

Els Campionats Catskills tenen com a objectiu la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional. Al mateix temps, el centre i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot intercanviar experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses que hi participen.

L’Institut ha participat enguany en el seu segon campionat de Floristeria amb l’alumne Genis Macià, de 2n del CFGM de Jardineria i Floristeria, el qual s’ha desenvolupat a l’antiga Cambra de Comerç de Reus. L’experiència ha estat molt enriquidora, tant per la participació de l’alumne afrontant un repte individual com per la part social de relació amb altres participants d‘instituts d’arreu de Catalunya.

Aquest any l’al·legoria del concurs era “El Mediterrani” i s’havien de superar diverses proves: composició amb planta, composició formal, ram de flors, i una composició en paral·lel. Finalment, amb aquests treballs s’havien de decorar les parades.