Aquest estiu… Encomana la lectura!

Ja arriba l’estiu i sabem que la lectura no és potser la vostra activitat preferida. Tanmateix, els alumnes de “La Revista”, tots ells amants de la lectura, ens recomanen diferents llibres que podem llegir durant les vacances.

A l’alumna Carla Ballester de 3rD li van regalar el llibre de La Reina Roja. La Carla ens ha explicat que ràpidament va acabar la lectura d’aquesta fantàstica novel·la. Fins i tot, durant la lectura, en més d’una ocasió li van saltar algunes llàgrimes.

Aquesta història li va semblar tan increïble i emocionant que ens la recomana per llegir-la durant les vacances. A més, ens en dona una informació general per tal de trobar-lo fàcilment.

TÍTOL DEL LLIBRE: La Reina Roja. Títol original (Red Queen)

AUTOR: Victoria Aveyard

COL·LECCIÓ: Aquest llibre és el primer de la saga i pertany a la col·lecció de CORONA CRUEL, el segon ja està a la venta des de l’any passat i el tercer va sortir a la venta fa molts pocs mesos.  Ara la jove escriptora està creant els dos futurs llibres que l’any que ve (al 2018) estaran a les nostres botigues.

És una novel·la de fantasia i una mica de ciència ficció. Hi ha 475 pàgines distribuïdes en 27 capítols.Tot i així, si t’enganxa l’obra, te la llegiràs en pocs dies.

Observeu amb atenció el vídeo que ens ha fet arribar la Carla sobre aquesta obra que ens recomana. No us venen ganes de llegir-la?

Per altra banda, tenim un altre alumne que ens recomana una altra obra per llegir durant l’estiu. En aquest cas, en Joan Bailo de 3r C ens recomana el llibre 13 reasons why de Jay Asher. El nostre bon lector diu que aquest llibre li ha agradat perquè tracta temes molt importants. Si voleu saber quins temes són, us convidem a mirar el següent vídeo per tal d’animar-vos a llegir el llibre.

L’Àlex Cano de 3r C també ha volgut compartir amb nosaltres una lectura per aquest estiu. El llibre és El caçador del desert i ens l’explica en un interessant resum exposat en el següent vídeo. Mireu-lo fins al final, ja que l’Àlex n’extreu unes conclusions força assenyades i pensem que us pot agradar.