Festival de curts 2018

Aquí us deixem un tast per a que pugueu veure com va anar el 2n Festival de Vídeo que vam celebrar al Teatre de l’Amistat amb els alumnes de 3r d’ESO i les famílies que ens van acompanyar.

Treballant en petit grup durant una setmana els alumnes van realitzar uns curtmetratges centrats en el medi ambient amb la voluntat de conscienciar dels problemes mediambientals que ja ens estan afectant i incidir en els hàbits de les persones.

Es concursava a  diferents categories :guió, fotografia, muntatge, conscienciació social, emotiu, actor, actriu, curt de ficció entre d’altres. Els premis van consistir en el lliurament de “Cristòfols”, en homenatge al pedagog Cristòfol Ferrer que va estar treballant a Premià de Mar.

Els mateixos alumnes van organitzar la gala, amb presentadors, actuacions musicals i balls, catifa vermella, photocall, cartells anunciadors i decoració de la sala.

Felicitats a tots.