L’IPM participa a mSchools 2021

L’alumnat de 4t d’Informàtica ha presentat un munt d’inscripcions al concurs de projectes mSchools Sudents Awards 2021 en la modalitat App Education. La proposta està emmarcada en el programa mSchools, una iniciativa de la Fundació Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA.

Aviat s’enviaran tots els vídeos presentant les seves webs, les quals desapareixeran en un temps en tractar-se d’una donació de Wapps.cat i de l’empresa Dinahosting. Ens demanaven una aplicació per a mòbil amb una memòria, i hem aprofitat també la cessió de dominis de Dinahosting de Wapps.cat per treballar les apps.

Aquí uns alumnes ens expliquen les seves tasques:

Hem fet pòsters digitals per presentar les idees més rellevants.

I hem explicat les webs que s’han treballat en diferents idiomes.

Què en penseu?