El Telenotícies Comarques de TV3 es fa ressò del premi Cultura de l’Oli concedit a l’Institut Josep Vallverdú

El Telenotícies Comarques de TV3 s’ha fet ressò, el divendres 21 de gener de 2022, del premi Cultura de l’Oli que l’organització de la 59a edició de la Fira de l’Oli Qualitat Verge Extra i de les Garrigues ha concedit al nostre centre.

Amb un reportatge gravat a les instal·lacions on es realitza el cicle d’Olis i vins, en el que han intervingut professors i alumnes, els reporters de Televisió de Catalunya han volgut visualitzar la tasca que el nostre institut realitza per tal de promocionar la cultura de l’oli, un fet que li ha valgut l’esmentada distinció.

A la capçalara d’aquesta mateixa notícia, podeu reproduir el reportatge emès pels serveis informatius de TV3.