L’alumnat de 4t d’ESO participa en un Escape Room històric pels carrers de les Borges Blanques en el marc del Pla Educatiu d’Entorn

El divendres 22 de maig de 2026, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va participar, juntament amb els estudiants d’aquest mateix curs del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, a l’Escape Game de descoberta històrica organitzat en el marc del Pla Educatiu d’Entorn de les Borges Blanques.

Planificat per Gaudire, aquesta activitat va agrupar als alumnes dels dos centres de les Borges Blanques en diferents equips que van haver de superar proves, resoldre misteris, respondre preguntes i descobrir secrets del passat a través d’un joc pensat per fomentar la convivència i el treball en equip.

Tot plegat, una experiència molt enriquidora que va permetre la cooperació, la convivència i l’aprenentatge d’una manera dinàmica i divertida.

Per tal de reviure aquest singular Escape Room podeu visitar la següent galeria d’imatges.