Les Garrigues TV recull en un reportatge les pràctiques de poda de ceps de l’alumnat dels cicles d’Olis i vins i Vitivinicultura de l’Institut Josep Vallverdú

En un reportatge signat per Mariona Rebull, periodista i antiga alumna de l’institut, Les Garrigues TV, la filial garriguenca de Lleida Televisió, va recollir, el passat 8 de febrer de 2017, les pràctiques de poda de ceps que realitza l’alumnat dels cicles formatius d’Olis i vins i de Vitivinicultura. La peça periodística, que també va ser emesa pel programa Al Dia Ponent de Lleida Televisió, recull el testimoni d’alumnes i professors del cicle, així com també de la directora de l’institut, Antonieta Bernat.

Si voleu veure el text que acompanya el reportatge audiovisual, podeu fer-ho visitant la pàgina de Les Garrigues TV.