Xerrada sobre experiències Erasmus + d’alumnes del curs passat

El passat 16 de gener va tenir lloc una xerrada sobre experiències d’alumnes de cicles formatius de grau superior de l’INS CAR que van realitzar pràctiques a l’estranger l’estiu passat dintre del programa Erasmus +.

Guillem Delgado de 2n curs d’Ensenyament i animació socioesportiva, i David Martin de 2n curs de Condicionament Físic, van compartir amb els seus companys la seva experiència realitzant pràctiques professionals durant els mesos de juny i juliol de 2022 a Leeuwarden Països Baixos).

Aquesta activitat s’emmarca en la promoció de la convocatòria de beques Erasmus + per al curs 22/23. Durant el mes de desembre i gener els alumnes, a les classes de Formació i Orientació laboral,  han rebut informació i suport per a sol·licitar les beques.  En concret s’ha s’ha pogut realitzar el currículum vitae Europass, i el vídeo de motivació,  ambdós en llengua anglesa.

La nova convocatòria de beques Erasmus + es va publicar el passat 9 de gener i el termini de sol·licitud finalitza el 29 de gener.

Esperem que el nostre alumnat pugui aprofitar aquesta nova oportunitat d’aventura europea.