XERRADA INFORMATIVA ERASMUS +

El passat 10 d’octubre va tenir lloc una Xerrada Informativa Erasmus + a la Sala d’actes del CAR. Durant la xerrada Daniela Eletti, representant de l’agència Mundus que ens assessora durant tot el procés, va informar l’alumnat del cicle superior sobre les beques de mobilitat Erasmus +. Per primer cop, l’INS CAR ha estat acceptat en el programa educatiu europeu Erasmus +, i cinc dels nostres alumnes podran gaudir d’unes pràctiques de dos mesos a l’estranger. Per altra banda, 5 professors podran fer una tasca de Job Shadowing u observació d’un centre educatiu europeu.

El procés de sol.licitud dels candidats està tenint lloc durant tot aquest mes. Esperem que el nostre alumnat pugui aprofitar aquesta nova oportunitat d’aventura europea.