Graduació dels alumnes de segon de batxillerat

El passat dimecres 5 de juny, va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes de segon curs de batxillerat del nostre institut.

En aquest  acte es va destacar el treball de l’alumnat que ha superat una etapa educativa fent-la compatible amb la important dedicació horària que comporta la pràctica de l’esport en un centre d’alt rendiment, recalcant que són un model de referència per a l’alumnat de  cursos inferiors que també va assistir a l’acte.

La tarda de la graduació, va estar plena d’emocions i algunes sorpreses pels nois i noies de 2n de Batxillerat que van estar acompanyats per les seves famílies, i els seus entrenadors i entrenadores.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *