GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA PER L’ASSIGNACIÓ DE PLACES VACANTS G. Mitjà.

Acte públic d’adjudicació de places de la llista d’espera  GRAU MITJÀ: 22/7/2022      10:30 h

– A l’acte públic d’adjudicació de places de la llista d’espera ha d’assistir la persona interessada amb la documentació. En cas de no ser possible podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada.
– La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

Procediment:

1 .- S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:

CFGM: En primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha.   En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.

La llista d’espera s’ordena segons la via d’accés, d’acord amb l’ordre de petició, els criteris de prioritat i el número de desempat, i conté únicament les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció
– La matriculació que s’ha de dur a terme al més aviat possible i sempre abans del dia 6 de setembre.

Hi ha disponibles 22 places per assignar mitjançant aquest procediment, Per normativa aquestes places es reparteixen entre les 3 vies d’accés (70% via 1, 20% via 2 i 10% via 3).

2. – La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació. Recordeu portar la documentació necessària.