Experiències Erasmus +

Xerrada sobre experiències Erasmus + d’alumnes del curs passat

El passat 17 de desembre va tenir lloc una xerrada sobre experiències d’alumnes de cicles formatius de grau superior de l’INS CAR que van realitzar pràctiques a l’estranger l’estiu passat dintre del programa Erasmus +.

Emma Estrella de 2n curs d’Ensenyament i animació socioesportiva, Norah Segura de 2n curs de Condicionament físic i Nina Amela, ex-alumna d’Ensenyament i animació socioesportiva van compartir amb els seus companys la seva experiència realitzant pràctiques professionals durant els mesos de juny i juliol a Leeuwarden  (Països Baixos).

Aquesta activitat s’emmarca en la promoció de la convocatòria de beques Erasmus + per enguany. Durant el mes de desembre els alumnes han pogut assistir a una xerrada informativa organitzada per l’agència Mundus, i també han realitzat uns tallers per realitzar el currículum vitae Europass en anglès.

La nova convocatòria de beques Erasmus + es va publicar el passat 20 de desembre i el termini de sol·licitud finalitza el 15 de gener.

Esperem que el nostre alumnat pugui aprofitar aquesta nova oportunitat d’aventura europea.