Entrevistes ERASMUS+

El passat dilluns dia 11 de novembre va reunir-se la comissió de selecció del programa Erasmus+, en el qual el nostre centre s’ha integrat a partir d’aquest curs. L’objectiu d’aquest programa és facilitar a l’alumnat de CF estades de pràctica  de dos mesos a l’estranger en empreses de la Unió Europea.

La comissió es componia de tres membres de l’organització i de la responsable del programa en el nostre centre, Carme Chaler, amb la col·laboració d’altres professors del departament de Llengües.

Un total d’onze alumnes de CFGS hi van comparèixer per optar a les cinc beques que corresponen al nostre centre. La llista de seleccionats es farà pública a principis de desembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *