Energy Challenge de Fundación Naturgy arriba al CAR

Es tracta d’una experiència immersiva que arribarà en un vehicle ecoeficient al nostre centre, els dies 25 i 26 de Febrer de 2020

Energy Challenge és un recurs educatiu excel·lent per comprendre conceptes claus per abordar el futur de l’energia, com són les noves tecnologies energètiques, la transició energètica, l’economia circular i la qualitat de l’aire. Mitjançant la simulació d’un viatge espacial en una aeronau futurista, tripulada pel comandant i un robot intel·ligent, els alumnes observaran els hàbits energètics de la nostra societat i comprendran la importància de la contribució de tots per a garantir un canvi de model energètic més sostenible i revertir el canvi climàtic.

Energy Challenge es complementa amb una activitat educativa dirigida a grups escolars d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Cicles Formatius.

Esperem que aquesta activitat sigui d’interès per tothom i ajudi a l’alumnat a abordar el repte del futur de l’energia!