Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones 2019

Aquest 25 de novembre, a les 10.00 h, el nostre centre ha commemorat el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.
L’acte central ha consistit en la lectura del Manifest d’enguany a càrrec d’un grup de professors i del Sr. Xavier Andreu, cap de Relacions Externes del CAR, en representació del CAR i de la direcció.

Prèviament, els alumnes s’havien concentrat davant de la pista de volei platja disposats de tal manera que, vistos des de dalt, componien la figura d’un llaç. Al senyal dels coordinadors de l’acte, s’han cobert el cap amb un foli lila i han donat forma al símbol contra la violència masclista.Tota la seqüència ha estat gravada en vídeo i servirà com a base per a l’elaboració d’un time-lapse que serà accessible a la web del centre.

Com a cloenda, l’alumnat ha escrit en els fulls de color violeta emprats anteriorment missatges relatius a les reivindicacions de la jornada i els han penjat en el vestíbul de l’institut.

En l’acte també hi ha pres part personal del CAR