Promovent l’equilibri emocional

Avui els alumnes de 1r d’ESO hem gaudit d’una classe de ioga conduïda per la Mónica, mare d’un alumne i professora professional de ioga. El ioga és una pràctica física, mental i espiritual que es va originar fa més de sis mil anys a l’Índia i que té com a objectiu integrar el cos i la ment.

A la classe d’avui hem exercitat el cos, la respiració, la consciència postural i emocional. El ioga és molt útil en l’adolescència donat que els pot ajudar a acceptar el seu cos tal com és, flexibilitzar el cos, millorar l’autoestima i augmentar la capacitat de concentració.

L’activitat, a més, serveix per reforçar els vincles de la comunitat educativa: obrim les portes de les aules a la participació de les famílies, que aporten aprenentatges al nostre alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *