Aprenentatge i servei

Ser un ciutadà actiu i solidari és la clau per poder viure en una societat moderna i amb futur. Des de l’Institut Pau Claris volem posar el valor la responsabilitat i el compromís de ser ciutadà i és per això que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO tenen la possibilitat de col·laborar en projectes d’Aprenentatge i Servei amb diferents entitats de l’entorn proper.

Els joves desenvolupen la seva solidaritat aportant el seu temps i la seva creativitat amb iniciativa i autonomia, col·laborant amb sectors de la societat en situació de risc o menys afavorits. Potenciem l’autoestima, com a una eina engrescadora per obrir la ment i el cor vers als altres. Els APS són, sens dubte, una porta oberta a futurs ciutadans compromesos amb l’entorn i la Barcelona del segle XXI.

Alguns dels projectes que duem a terme són la col·laboració amb la Residència Vigatans, l’acompanyament al Casal de Gent Gran Parc Sandaru, el projecte de Padrins de lectura amb l’Escola Pere Vila o la participació en la campanya de donació de sang del Banc de Sang.