Sortida Aula Acollida 1r ESO al centre cívic del Convent de Sant Agustí.
26/05/26El passat dijous 14 de maig l’alumnat de l’aula d’acollida de 1r d’ESO del centre va assistir a la Trobada d’alumnat nouvingut del districte de Ciutat Vella al centre cívic del Convent de Sant Agustí.
Aquest encontre va ser molt interessant i enriquidor perquè els va… Llegeix més»



