Hem participat a la cantata Destins al Palau de la Música

El passat dimarts 21 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va participar de nou al Concert del Palau de la Música Catalana del Projecte Palau Vincles, amb la Cantata “Destins” del compositor Marc Timón.
 L’alumnat, les famílies i el professorat vam gaudir d’aquesta actuació musical, en què van participar 19 centres educatius… Llegeix més»

Final de curs: tanquem projectes i compartim experiències!

Amb l’arribada del final de curs, arriba també el moment de fer balanç i de compartir tot allò que hem anat construint col·lectivament al llarg dels darrers mesos. Ha estat un any intens i enriquidor, ple d’activitats, intercanvis i aprenentatges en el marc dels projectes… Llegeix més»