Primer prototip del mesurador de CO2

Aquesta setmana, el grup de 4t ESO A ha construït la primera versió funcional del mesurador de CO2 d’aula. L’alumnat ha programat l’Arduino per tal de poder mostrar informació mitjançant colors segons la concentració de CO2 i per LCD que presenta la lectura de la mesura… Llegeix més»

Viatge per la història de Barcelona

El passat 30 d’abril, el grup de 4t d’ESO B hem gaudit d’una esplèndida ruta històrica per Ciutat Vella (Born i Gòtic). Amb les engrescadores explicacions del professor d’Història, Jordi Royo, hem viatjat a la Barcelona romana, medieval, modernista i noucentista.
Hem visitat el Llegeix més»

Participem en la Missió ALIA

L’alumnat de 1r de Batxillerat participa en la Missió ALIA, un projecte desenvolupat pel CCCB (@CCCB) que relaciona la divulgació científica amb la creació literària i artística.  Acompanyats pel CCCB el nostre alumnat se submergirà en alguns dels programes de recerca… Llegeix més»

Coneixem els ocells del nostre entorn

A 3r d’ESO estem fent un estudi sobre la biodiversitat que ens envolta i hem fet sortides al Parc de l’Estació del Nord acompanyats d’en Jaume Albaigés (@jaume_albaiges), ocellaire expert per fer determinació d’arbres i observació d’ocells. El foment de les STEAM al centre treballat… Llegeix més»

Vols conèixer l’INS Pau Claris?

Us presentem en un vídeo de 7 minuts tot el bo i millor del nostre institut, un centre innovador i proper que t’obre les portes perquè també sigui el teu. Benvinguts i benvingudes!