KA 120 (2023-2027)

El programa Erasmus + KA 120 (2022-2027), un projecte de llarga durada (5 anys), la participació al programa ens permet oferir a l’alumnat i al professorat l’oportunitat d’un aprenentatge de les llengües, la cultura, els valors democràtics i el foment de la sostenibilitat en un context europeu.

Aportar la nostra experiència en metodologies actives i competències digitals a altres centres europeus, així com poder formar-nos mitjançant les experiències obtingudes a les mobilitats. La internacionalització ens ofereix oportunitats de mobilitat a tot el nostre alumnat independentment de la situació socioeconòmica, promovent l’equitat, la millora de les competències lingüístiques, així mateix també ofereix l’oportunitat de treballar per assolir l’excel·lència educativa.

Finalment, el programa és una oportunitat atractiva perquè l’alumnat continuï estudis postobligatoris al centre i una oportunitat perquè els professors del centre s’estabilitzin, consolidant el claustre al voltant del nostre projecte educatiu.

El projecte es desplega en 5 grans objectius:

01 Avançar cap a una educació internacional, de qualitat, inclusiva i diversa a través del domini de les soft skills (LifeComp).

03 Millorar la competència lingüística mitjançant la internacionalització del centre.

04 Consolidar el treball en xarxa a través de la comunitat professional d’aprenentatge, l’observació entre iguals i la codocència entre el professorat.

05 Implementar el marc europeu de competències sobre la sostenibilitat per desenvolupar les GreenComp del nostre alumnat.