Escoles més sostenibles

El centre és un referent d’Escoles + Sostenibles des de 2005, portan a terme un ampli ventall d’activitats per fomentar la sostenibilitat, la petjada zero i la acció ciutadana vers la cura del planeta. S’ han fet auditories ambientals del centre, foment dels hàbits de reciclatge i de fomentar la reducció del consum. Al 2009 vam crear a jardi de les papellones per fomentar la biodiversitat de l’entorn. Tenim comissió verda i hort de pati des de 2016. Treballem en els microprojectes que impulsa Escoles + sostenibles, com l’eficiència energètica, la reducció dels residus, la recolecció de piles, el foment de la utilització de materials biodegradables i la participació en estudis de ciència ciutadana per a la millora de la qualitat de l’aire a Barcelona.