Així hem celebrat el Nadal

Els últims dies abans de festes van ser molt intensos a l’institut. Recapitulem: El dimarts dia 20 a primera hora es va dur a terme a la sala d’actes un concert d’una selecció de músics joves talents que tenim entre el nostre alumnat. De diferents… Llegeix més»

El que faig, ho aprenc!

“El que sento, ho oblido; el que veig, ho recordo; el que faig, ho aprenc” (proverbi xinès). Així que a l’assignatura d’Història de l’Art de 2n de batxillerat, hem construït maquetes dels ordres arquitectònics grecs per tal de conèixer-los bé, aprendre les seves proporcions i… Llegeix més»

Celebrem la setmana de la ciència!

Aquest passat divendres, l’alumnat de tots els cursos va participar en un congrés científic com a culminació d’una setmana de la ciència enfocada a treballar l’astronomia des de múltiples vessants.
Els de primer es van atrevir a representar el sistema solar a escala de diàmetres i longitud… Llegeix més»

Ens visiten d’Ålesund

Aquest inici de curs hem tingut el plaer de rebre tota la comunitat professional de l’institut Spjelkavik Ungdomsskole d’Ålesund (Noruega). Els seus centres d’interès són la sostenibilitat, la competència ciutadana i la personalització de l’aprenentatge.
Els nostres alumnes els han explicat com treballem: metodologies actives, cooperativament,… Llegeix més»

Colònies de 1r a Mas Coromina

Els alumnes de 1r d’ESO van conviure durant 2 dies a la casa de colònies Mas Coromina, situada a la zona volcànica de la Garrotxa. El primer dia van veure el volcà Croscat i van donar una volta per la fageda. Els guies van explicar… Llegeix més»

Jornades de transferència MCMATE