Així hem celebrat el Nadal

Els últims dies abans de festes van ser molt intensos a l’institut. Recapitulem: El dimarts dia 20 a primera hora es va dur a terme a la sala d’actes un concert d’una selecció de músics joves talents que tenim entre el nostre alumnat. De diferents cursos i edats, amb les seves variades interpretacions van seduir les orelles del públic assistent. També, durant el matí es van ultimar els informes d’autoavaluació i els registres d’evidències de la feina feta.

Concert #1 Concert #2

Després del pati es va dur a terme a la mateixa sala d’actes el primer congrés científic de batxillerat. En aquest espai els alumnes de 2n de batxillerat van poder mostrar els seus treballs de recerca finalitzats en format pòster al professorat, alumnat de l’ESO i famílies que van voler compartir aquell moment tan especial. Va ser tot un èxit i es va poder observar l’alt nivell de la gran majoria de treballs presentats, així com la facilitat i vigorositat amb què els i les alumnes s’enfrontaven sense problemes a explicar una vegada i una altra la seva recerca. Tothom va acabar molt content de la jornada!

Dimecres 21 la cosa va anar així. Al matí va tornar a sonar la música en aquest cas de part de cors nombrosos en motiu del concert de Nadal dirigit per la Cristina Colomer de l’escola de músics.

Acompanyant les veus vam tenir el privilegi de comptar amb els instrumentistes de projecte musical. A continuació, al pati i com marca la tradició cada grup va fer cagar el tió i en va recollir recompenses en forma de xocolata! Per acabar diverses classes van celebrar el també insubstituïble amic invisible entre els companys.

En definitiva, van ser dos dies molt gratificants on es va combinar l’art, la música, la recerca i la companyia per acomiadar el 2022 de la millor manera possible i encomanar-nos a un 2023 que segur que serà millor! En el següent enllaç trobareu alguns dels vídeos que es van fer del concert de Nadal. Molt bones festes a tothom i fins ben aviat!