Sortida Potabilitzadora 3r ESO

El 3,10 i 17 de febrer de  2020,  l’alumnat de 3r d’ESO i AO3 de la matèria de Física i Química va visitar la potabilitzadora de Sant Joan d’Espí.

Aquesta visita ens va permetre conèixer el llarg i complex procés de tractament de l’aigua, des de la captació fins que arriba a les llars i altres punts de distribució. L’alumnat va realitzar tallers de tast d’aigües i van mesurar la conductivitat de tres tipus d’aigua per esbrinar la seva salinitat.

També es van conscienciar de bon ús de l’aigua complementant els coneixements sobre el cicle urbà de l’aigua i els va ajudar a saber molt sobre aquests recurs natural i escàs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *